Τον λογαριασμό κατείχε η Grey

Τον Ιανουάριο, η P&G πήρε τη στρατηγική απόφαση να αναθέσει σε ένα agency τους λογαριασμούς των «dish» brands της, επιλέγοντας μεταξύ των δύο υπάρχοντων συνεργατών της. Στο πλαίσιο αυτό, στη διαγωνιστική διαδικασία συμμετείχαν η Publicis Worldwide, συνεργάτης της P&G στις ΗΠΑ, και η Grey, κάτοχος του λογαριασμού στον υπόλοιπο κόσμο. Στη διαδικασία φαίνεται να επικράτησε η Publicis Worldwide. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της P&G να εξοικονομήσει έως και 500 εκατ. δολάρια από τα marketing budgets της, και να μειώσει τον αριθμό των agencies με τα οποία συνεργάζεται.

(Πηγή: Campaign)