Το κόστος της εξαγοράς θα ανέλθει στα 530 εκατ. δολάρια

[ΠΑΡΙΣΙ] Το κόστος της εξαγοράς υπολογίζεται στα 530 εκατ. δολάρια, εκ των οποίων τα 232,6 εκατ. θα δοθούν σε μετοχές και τα υπόλοιπα σε μετρητά. Παράλληλα, οι δύο πλευρές υπέγραψαν συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας. Όπως τόνισε ο Maurice Levy, Πρόεδρος και CEO της Publicis Groupe, “η απόκτηση της Razorfish αποτελεί άλλο ένα βήμα προς την πραγματοποίηση του στόχου μας που είναι η δημιουργία ενός παγκόσμιου ηγέτη στην αγορά του digital communication”.

Από την πλευρά του, ο Steve Ballmer, CEO της Microsoft, εξέφρασε την ικανοποίησή του που η Microsoft θα εξακολουθήσει να συνεργάζεται με την Publicis και προέβλεψε ότι η Razorfish θα αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Μερικοί από τους βασικούς πελάτες που έχει στο roster της η εταιρεία είναι οι Ford, McDonald’s και Best Buy.