Το rebranding των DUO, μετά από spec

Στόχος ήταν η δημιουργία μιας επικαιροποιημένης, διεθνούς εικόνας για νέες ομάδες καταναλωτών, προκειμένου να κωδικοποιηθεί μια νέα πλατφόρμα επικοινωνίας και να ανανεωθεί η παρουσία του brand στην αγορά. Η Mousegraphics αφαίρεσε το παλαιότερο επιμήκες περίγραμμα από το λογότυπο DUO, ενώ η έμφαση μεταφέρθηκε στο σχήμα του κύκλου. Επιπλέον, αναπτύχθηκε ένα παιγνιώδες, αισθησιακό λεξικό για την νέα «DUO – coded» γλώσσα. Η συγκεκριμένη οπτική διάλεκτος συγκροτείται από συγκεκριμένες εναλλακτικές του κύκλου με ζωηρά χρώματα σε μαύρη επιφάνεια. Η αφαιρετική προσέγγιση και ειδικά μελετημένα περιγράμματα προφυλακτικών χαρακτηρίζουν εύληπτα τα διαφορετικά προϊόντα DUO. Οι νέες συσκευασίες DUO διατίθενται στην αγορά εδώ και λίγες ημέρες.