Η Koolmetrix ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπάνιας για το φυτικό ρόφημα AdeZ της The Coca-Cola Company.

Αναπτύσσοντας έναν conceptual σχεδιασμό, η Koolmetrix δημιούργησε ένα custom-made mini-site, στο πλαίσιο 360 στρατηγικής, που περιλαμβάνει διαφημίσεις στα social media. Στο site, τρέχει διαγωνισμός με moto «Εσύ δοκίμασες τα νέα φυτικά ροφήματα Adez;» και προβάλλονται οι γεύσεις της γκάμας με προτάσεις κατανάλωσης. Στόχος της καμπάνιας είναι η ενίσχυση του awareness του brand στο ελληνικό κοινό, καθώς και η ανάπτυξη engagement με τους καταναλωτές. Το brand AdeZ περιλαμβάνει φυτικά, vegan-friendly ροφήματα και ανήκει στο portfolio της The Coca-Cola Company.