Όσον αφορά στο YouTube για 5 brands του ομίλου

Συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει αναλάβει για το 2017 τη διαχείριση των YouTube καναλιών για 5 brands του ομίλου, καθώς και τη δημιουργία original YouTube content, όπου πρωταγωνιστούν YouTube creators. Η συνεργασία αφορά στα brands Nescafe, Fitness, Kit Kat, Maggi και Purina. O Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager της Nestle Ελλάς δήλωσε σχετικά: «Το YouTube έχει πια βασική θέση στα πλάνα επικοινωνίας μας, οπότε προχωρήσαμε σε στρατηγική συνεργασία με την Digital Minds, ώστε να χτίσουμε δυναμικά τα κανάλια μας με εξειδικευμένες καμπάνιες και περιεχόμενο των μαρκών μας». O Κώστας Χαμαλίδης, Founder & CEO της Digital Minds, δήλωσε από την πλευρά του: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ο όμιλος της Nestle επενδύει σε πρωτοποριακούς τρόπους προώθησης των brands του μέσω native content από YouTube Creators της Digital Minds. Πλέον γίνεται αντιληπτή η σημασία της οργανικής ένταξης ενός brand σε περιεχόμενο που καταναλώνεται φανατικά από τους millennials στο YouTube».