Απευθείας ανάθεση του creative σε παγκόσμιο επίπεδο

(ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ) Η 180LA παραμένει στο roster της Adidas, το οποίο περιλαμβάνει agencies από όλο τον κόσμο, όπως τη Johannes Leonardo ως lead agency των Adidas Originals και την Carat ως media agency. Η απευθείας ανάθεση στην 72andSunny πραγματοποιήθηκε εν μέρει γιατί, όπως δηλώνει ο Ryan Morlan, VP-global brand communications της Adidas, οι άνθρωποι του brand εντυπωσιάστηκαν από τη δουλειά του agency σε πελάτες όπως η Samsung. Ο Morlan συμπλήρωσε, επίσης, ότι η Adidas σχεδιάζει να υιοθετήσει μια πιο επιθετική και συνεχή στρατηγική marketing.