Στη σημερινή εποχή, μεγάλη μερίδα των καταναλωτών χρησιμοποιεί παραπάνω από έναν πάροχο προκειμένου να δημιουργήσει ένα προσωποποιημένο πακέτο υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μέσα από μια αυξανόμενη ποικιλία επιλογών που έχει στη διάθεσή της, σύμφωνα με τη 13η έκδοση της Deloitte «Digital Media Trends Survey».

Παρά το κύμα των καταναλωτών που μεταβαίνουν σε υπηρεσίες χαμηλού κόστους, τα ευρήματα της έκθεσης έδειξαν πως το 43% των αμερικανικών νοικοκυριών έχει κάνει εγγραφή, τόσο στην υπηρεσία Pay-TV, όσο και σε υπηρεσίες streaming, ποσοστό αυξημένο κατά 26% σε σχέση με το 2017. Η έρευνα επισημαίνει ότι, για δεκαετίες, οι καταναλωτές προμηθεύονταν τις υπηρεσίες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας τους από έναν κυρίως πάροχο, ωστόσο σήμερα, έχουν την ανάγκη να δημιουργήσουν ένα δικό τους «πακέτο» συνδυάζοντας διαφορετικούς παρόχους.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 52% της Gen X συνδυάζει πλέον τόσο υπηρεσίες Pay TV όσο και υπηρεσίες streaming. Οι ανακατανομές στα μέσα ενημέρωσης και στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός διαρκώς αυξανόμενου εύρους υπηρεσιών και τιμών. Παρά τα δισεκατομμύρια που επενδύονται σε πρωτότυπο περιεχόμενο από υπηρεσίες streaming χαμηλού κόστους, οι καταναλωτές δεν έχουν εγκαταλείψει τελείως την παραδοσιακή τηλεόραση.

Η Deloitte παρατήρησε ότι πάνω από το 40% των καταναλωτών έχουν πρόσβαση ή πληρώνουν για υπηρεσίες live TV streaming, γεγονός που έρχεται σε αντίθεση με την άποψη ότι η άνοδος των υπερσύγχρονων υπηρεσιών βίντεο θα προκαλούσε τον θάνατο της ζωντανής τηλεόρασης. Μεταξύ άλλων ευρημάτων, η ιδιοκτησία οικιακών ψηφιακών βοηθών, που ενεργοποιούνται με τη φωνή, αυξήθηκε κατά 140% σε ετήσια βάση, με συνολική διείσδυση από 15% σε 36%.