Εν μέσω πιέσεων για τον σεβασμό της ιδιωτικότητας, η Google «στοχοποιεί» και τα mobile applications.

Ο διαδικτυακός γίγαντας θα ξεκινήσει να επιφέρει αλλαγές στο Google App Campaigns (πρώην Universal App Campaigns) στην πλατφόρμα Google Ads, καθιστώντας πιο δύσκολο το tracking των conversions. Οι μεταβολές αυτές φέρεται να έχουν ήδη εφαρμοστεί και αποτελέσματα αναμένονται άμεσα. Ο νέος περιορισμός συνεπάγεται ότι τα iOS app installs που προέκυψαν από search σε συσκευές Apple δεν θα μπορούν να καταγράφονται από third parties.

Κατά συνέπεια, οι διαφημιζόμενοι που θέλουν να προωθήσουν μια εφαρμογή δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν app attribution provider (AAP) για να διαπιστώσουν ποιες πηγές mobile search traffic έφεραν ROI. «Οι marketers εφαρμογών μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 7 πιστοποιημένους App Attribution Partners που μπορούν να μετρήσουν το attribution για App campaigns, καθώς και να ανιχνεύσουν τα conversions στο μεγαλύτερο μέρος του inventory», εξηγεί εκπρόσωπος της Google.

Παρά τις κριτικές που βλέπουν στην εξέλιξη ένα ακόμα δείγμα «walled garden», σύμφωνα με την εταιρεία οι αλλαγές συνεπάγονται ότι οι διαφημίσεις για apps θα εμφανίζονται σε περισσότερες αναζητήσεις σε χρήστες iOS και θα φέρουν ενισχυμένο campaign performance. Οι αλλαγές δεν θα επηρεάσουν το reporting των conversions σε συσκευές Android.
(Πηγή: AdWeek)