Μελέτη του Consumer Lab της Ericsson

Σκοπός της έρευνας ήταν να μελετηθεί ο βαθμός δυσκολίας που υπάρχει για να εξισορροπηθεί το χάσμα μεταξύ των δύο φύλων και ο ρόλος που έχει το ICT στην ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος μεταξύ των δύο φύλων δεν είναι τελικά τόσο δύσκολη υπόθεση όσο αρχικά φαντάζει. Επιπλέον, η ευρεία διαθεσιμότητα εργαλείων και υπηρεσιών ICT δεν αποτελεί εγγύηση για την επίτευξη ισότητας.

Οι καταναλωτές εκείνοι που ζουν σε χώρες όπου οι λύσεις ICT είναι διαθέσιμες και οικονομικά προσιτές τείνουν να κάνουν χρήση ICT περισσότερο και στις χώρες αυτές παρατηρείται εξισορρόπηση μεταξύ των φύλων. Τέλος, είναι απαραίτητο να σημειωθεί ότι οι νεότερες γενιές αποτελούν τον δυναμικό εκείνο παράγοντα που θα αλλάξει τα έως σήμερα δεδομένα. Στις χώρες εκείνες όπου παρατηρείται μεγαλύτερη ψαλίδα ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες, η νεότερη γενιά δρα διαφορετικά καθώς υιοθετούν και χρησιμοποιούν λύσεις ICT σχεδόν σε ίσο βαθμό. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μία θετική δυναμική για αλλαγή στις ζωές τους αλλά και στις κοινωνίες.