Το case θα παρουσιάσει η Διευθύντρια Marketing της εταιρείας, στο Retail Best Practices

Όπως είναι γνωστό, το δίκτυο της Nespresso περιλαμβάνει τις Boutiques, οι οποίες στηρίζονται σε ένα ευρηματικό concept καταστημάτων, μέσω του οποίου η Nespresso Hellas χτίζει τις αξίες του brand, την πιστότητα, το engagement και την εμπειρία του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα. Στην πρώτη γραμμή της στρατηγικής της εταιρείας βρίσκονται εξάλλου η προσωποποιημένη επαφή με τον πελάτη, αλλά και το location strategy, στοιχεία που θα αναλυθούν διεξοδικά από την Διευθύντρια Marketing της εταιρείας.

To συνέδριο Retail Best Practices θα διεξαχθεί την Πέμπτη 16 Ιουλίου στο Aμφιθέατρο Maroussi Plaza και σε αυτό θα παρουσιαστούν ενδιαφέροντα case studies από σημαντικούς retailers, όπως είναι οι ΟΤΕ, Cosmote, Όμιλος Τράπεζας Πειραιώς, Wind, AB Bασιλόπουλος, Αpivita, Bergmann Kord, Nespresso Hellas, Chillbox, L’Artigiano, Sportmania Stores, Carglass Greece, Coffee Island, Media Markt, Smart Park κ.α. Παράλληλα, την ακαδημαϊκή προσέγγιση των ζητημάτων που άπτονται των retail stores θα παρουσιάσουν ο Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Καθηγητής στα Πληροφοριακά Συστήματα, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ο Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ του Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. To συνέδριο Retail Best Practices έχει ήδη τεθεί υπό την αιγίδα του ΣΕΛΠΕ, αλλά και του ICSC Hellenic Committee, του ελληνικού τμήματος του The International Council of Shopping Centers (ICSC).