Αναμένει επιβράδυνση κερδοφορίας λόγω του feature Clear History
Ως «μετωπικό άνεμο» βλέπουν στελέχη της Facebook τη νέα δυνατότητα που λανσάρει μέσα στο έτος η πλατφόρμα, χάρη στην οποία οι χρήστες της θα μπορούν να καθαρίσουν το ψηφιακό τους ιστορικό.

Ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε για πρώτη φορά τον σχεδιασμό για ένα τέτοιο εργαλείο τον Μάιο του 2018, στον απόηχο του σκανδάλου της Cambridge Analytica. «Η ιδιωτικότητα αποτελεί ‘‘μετωπικό άνεμο’’ για εμάς το 2019», σημείωσε ο CFO David Wehner. «Πρόκειται για έναν από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην εκτιμώμενη επιβράδυνση της ανάπτυξης των εσόδων μας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς». Αν και ο Wehner επεσήμανε τη δυσκολία που θα προκύψει σε επίπεδο αποτελεσματικής στόχευσης, η chief operating officer, Sheryl Sandberg, σημείωσε ότι ιδιωτικότητα και στοχευμένη επικοινωνία δεν είναι ασυμβίβαστα.

Ωστόσο, ο ίδιος είχε ήδη αναφερθεί και νωρίτερα στο κόστος που έχει η εντεινόμενη έμφαση στην ασφάλεια, με φόντο συνολικά το τοπίο που διαμορφώνεται σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων, με την εταιρεία να δαπανά πολλά δισ. δολάρια για να στελεχώσει τις ομάδες ασφάλειας και προστασίας. Σύμφωνα με την Sandberg, παρά τις αρχικές αστοχίες, ο τρόπος διαχείρισης της πλατφόρμας έχει αλλάξει ριζικά, με γνώμονα την αποτελεσματική προστασία των χρηστών. Μάλιστα, κάλεσε για θεσμικές ρυθμίσεις, εμμένοντας ωστόσο στην εύρεση ισορροπίας μεταξύ ελέγχου και ασυδοσίας. (Πηγή: Variety)