Μειώθηκαν κατά 16% στο δεύτερο τρίμηνο του έτους

[Λονδίνο] Επίδοση, η οποία σημειώθηκε σε μία περίοδο όπου ο ερχομός της Bing έχει οξύνει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό στην αγορά των μηχανών αναζήτησης. Όσο για τα συνολικά έσοδα της Yahoo!, αυτά άγγιξαν τα 1,6 δισ. δολάρια (πτώση 13%). Πάντως, η ανανεωμένη ιστοσελίδα της εταιρείας αποτελεί λόγο για χαμόγελα αισιοδοξίας. Και αυτό γιατί χάρη στη νέα της μορφή φιλοδοξεί να ενισχύσει τη διαδραστικότητα με τους χρήστες και να προσφέρει την πιο ελκυστική διαφημιστική πρόταση.