Για εταιρεία προφυλακτικών
(Νέα Υόρκη) Αυτό σκέφτηκε η βραζιλιάνικη διαφημιστική AGE Isobar, η οποία υλοποίησε αυτήν τη διαφορετική καμπάνια με τίτλο «Unexpected Babies» για το brand προφυλακτικών Olla. Όταν πήγε, για παράδειγμα, ο William Silva στα friend requests, έβλεπε πρόσκληση από τον… William Silva Jr, ήτοι το νεογέννητο παιδί του ο οποίος επιδίωκε να γίνει φίλος με τον μπαμπά του. Και κάτω από το όνομα του μπόμπιρα, διάβαζε ο «πατέρας» το μήνυμα «Απόφυγε εκπλήξεις όπως αυτήν εδώ. Φόρα προφυλακτικά Olla».