Σύμφωνα με την έκθεση Αειφορίας και Υπευθυνότητας

Σύμφωνα με την έκθεση, ουσιαστική ήταν και η συνεισφορά της ελληνικής θυγατρικής στα θετικά αποτελέσματα, χάρη στη συνεπή εφαρμογή του Κώδικα Marketing Diageo και το πλαίσιο αυτοδέσμευσης της Ένωσης Εταιρειών Αλκοολούχων Ποτών. Προς την ίδια κατεύθυνση συνέβαλαν και οι ενημερωτικές καμπάνιες και δράσεις της εταιρείας με επίκεντρο τη λελογισμένη κατανάλωση αλκοόλ, αλλά και οι συνεργασίες με φορείς όπως το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».