Πιθανότατα από Ρουμανία ξεκινά η πρωτοβουλία της J&J
Τη δυνατότητα αξιοποίησης του εργαλείου μελέτης της αγοραστικής συμπεριφοράς που ανέπτυξε το τμήμα ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών, και σε άλλες χώρες, ξεκινώντας από τη Ρουμανία, διερευνά η Johnson & Johnson, σύμφωνα με δήλωση του Χρήστου Τσεντεμεΐδη, Country Director & Brand Activation South Eastern Europe & Israel Distributor Markets, J&J.

Η δήλωση, που έγινε στο πλαίσιο της ομιλίας του στο 8ο συνέδριο ΙΕΛΚΑ (3 Οκτωβρίου), αφορά στο Shopper Journey Project, ένα πρωτοποριακό εργαλείο καταγραφής και ανάλυσης  των Shopping Missions, που δημιουργήθηκε από την ομάδα της Aν. Καθηγήτριας του ΟΠΑ, Κατερίνας Πραματάρη και του Πάνου Σαραντόπουλου, υποψήφιου διδάκτορα, και είχε εξαιρετικά αποτελέσματα στην εφαρμογή της από τη J&J (Shopsights Project), αρχικά σε συνεργασία με την αλυσίδα Δ. Μασούτης και κατόπιν με την ΑΒ Βασιλόπουλος. Όπως τόνισε ο Χ. Τσεντεμεΐδης, στόχος της στρατηγικής των επιχειρήσεων, λιανεμπορικών και προμηθευτικών, πρέπει να είναι η μετάβαση από την εποχή της έκρηξης των προωθητικών ενεργειών, στην εποχή της δημιουργίας προσωποποιημένων προτάσεων για τον πελάτη, που απαντούν στις δικές του ανάγκες και ενισχύουν παράλληλα την αξία των brands.