Πάνω από 350 στελέχη της αγοράς, παρακολούθησαν τις εργασίες του συνεδρίου

Το AllThingsFacebook, που διοργανώθηκε από το Marketing Week και τη ThinkDigital, είναι το μοναδικό ελληνικό συνέδριο το οποίο εδώ και 6 χρόνια εκπαιδεύει γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις στο Facebook Marketing, όπως ανέφερε και στον χαιρετισμό του ο Γιώργος Φραγκάκης, Managing Director, ThinkDigital Group Advertising: «Σε ένα digital περιβάλλον που αλλάζει ραγδαία βρίσκουμε μεγάλο value σε αυτό το συνέδριο, το οποίο γίνεται κάθε χρόνο πλέον, ουσιαστικά για να μπορούμε να εκπαιδεύουμε όλη την αγορά και τους εαυτούς μας, να ανταλλάζουμε απόψεις και να βρίσκουμε τις καλύτερες πρακτικές για αξιοποίηση των social media».

Οι διεθνείς ομιλητές Katarzyna Paliwoda, Partner CEE, Facebook, Tim Pritchard, Head of Social Media, Manning Gottlieb OMD, Polle de Maagt, Senior Digital Marketing Strategist & Consultant, Jeanette Okwu, Global Business Director Digital & Social, Spark44 και Lukas Maixner, Co-Founder & former Executive, Socialbakers, μοιράστηκαν insights και best practices, ενώ Έλληνες ομιλητές από την πλευρά των publishers, από agencies και brands μοιράστηκαν case studies και εφαρμόσιμα tips, ενώ σκιαγράφησαν και την ελληνική προσέγγιση στο Facebook Marketing.

Aνάμεσά τους ήταν οι: Δανάη Δάσκα, Creative Director jnl+, Κώστας Καμπάκης, Performance Marketing Coordinator, ForestView, Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of antenna.gr & netwix, Λευτέρης Μούτης, Chief Editor, Eurohoops, Κίμων Φραγκάκης, Εκδότης Andro.gr & Διοργανωτής του Ladies Run, Μιχάλης Παρεδράκος, Managing Director avakon+, Πάνος Μπάσιος, Head of Performance Marketing, Digital Media and Digital Analytics, ΟΠΑΠ Α.Ε., Θανάσης Παρασκευόπουλος, Marketing Director, Celestino, Πάολα Πεσσάρη, CRM & Digital Marketing Manager, Praktiker Hellas, Αλμπίνα Τζιντόλη, Digital Marketing Performance Manager, Brands4all και στον συντονισμό η Λίνα Κυριακού, Head of Agency Sales, ThinkDigital. Αναλυτικό ρεπορτάζ θα ακολουθήσει στο Marketing Week της 13ης Μαρτίου.