Επιθυμώντας να συνεισφέρει στον ελληνικό τουρισμό και στον τρόπο που το ελληνικό τουριστικό προϊόν προβάλλεται σε ψηφιακό περιβάλλον, η νέα έρευνα της Interweave χαρτογραφεί το στάτους και τις πρακτικές προβολής και προώθησης των ξενοδοχείων 5 αστέρων της Ελλάδας.

Η έρευνα, που διενεργήθηκε τον Ioύνιο 2019 επί του συνόλου των ξενοδοχείων 5 αστέρων της χώρας και είναι διαθέσιμη στο interweaveagency.com/5-star-hotels-greece-research/ καταγράφει μια σειρά από δεδομένα που αποτυπώνουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα, τόσο ως προς την προσφερόμενη εμπειρία όσο και ως προς την επικοινωνία αυτής.

«Η συγκεκριμένη έρευνα σχεδιάστηκε έχοντας πρωτίστως στο νου να αξιοποιηθεί από τους ίδιους τους ξενοδόχους προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία που προσφέρουν και κυρίως τις πρακτικές που ακολουθούν για την ανάδειξη αυτής της εμπειρίας στις ψηφιακές πλατφόρμες», εξηγεί η Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO & Executive Strategy Director της Interweave.

«Συνδυάζοντας τα δεδομένα, ήρθαμε αντιμέτωποι με εξαιρετικά ενδιαφέροντα ευρήματα. Για παράδειγμα, η εκτενής ανάλυση των δεδομένων από τα reviews των χρηστών σε Booking, TripAdvisor και Google “δείχνει” πώς βιώνουν οι επισκέπτες την εμπειρία πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα: προτάσσουν την καθαριότητα ως βασική αρετή και το value for money ως σημαντική αδυναμία.

Παρόλα αυτά τα υψηλά “σκορ” που καταγράφονται κατά μέσο όσο σε όλες τις προαναφερθείσες πλατφόρμες (4.4/5 στο TripAdvisor, 8.76/10 στο Booking, 4.49/5 στη Google) δείχνουν την υψηλή ποιότητα του τελικού προϊόντος», υπογραμμίζει ο Ηλίας Φίλης, επικεφαλής της έρευνας και Head of Performance στην Interweave και συνεχίζει: «Επίσης είδαμε πως ένα 10% των ξενοδοχείων δεν διαθέτει online booking και άλλο ένα 10% έχει ιστοσελίδα χωρίς mobile version – την ίδια στιγμή που όλα τα websites με αυτές τις προδιαγραφές έχουν 3,3x και 1,4x αντίστοιχα περισσότερες οργανικές επισκέψεις».

Μεταξύ άλλων, η έρευνα ανέδειξε ότι μόλις το 46% προσφέρει δυνατότητα newsletter subscription στην ιστοσελίδα του, το 90% διαθέτει σελίδα στο Facebook και το 72% διαθέτει σελίδα στο Instagram, ποσοστό που δεν συνάδει με τη δημοφιλία του Instagram και τη δυναμική του στην ταξιδιωτική βιομηχανία.