Σύμφωνα με έρευνα των PayPal και SuperData
Καθώς τα ψηφιακά Μέσα ανάγονται σε σημαντικό μέρος της οικονομίας, η PayPal και η SuperData αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την Οικονομία των Ψηφιακών Αγαθών (Digital Goods Economy Survey).

«Όπως αποδεικνύεται, οι βασικές κινητήριες δυνάμεις για την αυξανόμενη δημοτικότητα της ψηφιακής ψυχαγωγίας είναι η ίδια η ευκολία και η πρακτικότητά της – το 45% των ελλήνων πελατών αγοράζει κινηματογραφικές ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές ψηφιακά, αντί για τις “φυσικές” εκδόσεις τους, καθώς δεν είναι καν υποχρεωμένοι να βγουν από το σπίτι τους, ενώ το 49% επειδή δεν χρειάζεται να περιμένουν για να δουν το φιλμ ή τη σειρά της αρεσκείας τους», σχολιάζει ο Marcin Gogowski, Manager Director της PayPal στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Στους πιο σημαντικούς λόγους επιλογής πλατφόρμας streaming συγκαταλέγονται η πληθώρα του διαθέσιμου περιεχομένου (60%), η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης μέσω PC (47%), καθώς και το φιλικό interface (44%) και η πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής (41%). Η PayPal συνεχίζει να αναπτύσσει το δικό της χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών streaming και στην Ελλάδα.