Η Lidl έλαβε πέντε σημαντικές διακρίσεις στα IAB Mixx Awards 2019, με τη Lidl Κύπρου να κερδίζει 1 χρυσό βραβείο και τη Lidl Ελλάς να κατακτά 1 αργυρό, 1 χάλκινο και 2 βραβεία μελών IAB.

Η καμπάνια «Μαζί σε κάθε φάση» της Lidl Κύπρου ξεχώρισε λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για την omni-channel παρουσία της σε παραδοσιακά και ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, προβάλλοντας τη Χορηγία του Παγκύπριου Πρωταθλήματος Cyta και των Παιδικών Πρωταθλημάτων Grassroots.

Παράλληλα, το «Online Φυλλάδιο Προσφορών» της Lidl Ελλάς διακρίθηκε με Αργυρό βραβείο και Βραβείο των Μελών του IAB για την επίδρασή του στις διαδικτυακές αναζητήσεις των καταναλωτών μέσω της βέλτιστης χρήσης data, και Χάλκινο βραβείο και Βραβείο των Μελών του ΙΑΒ για το αποτελεσματικό του branding με αξιοποίηση τακτικών search marketing.