Στο κοινό 15-44, με μερίδιο 17,9% έναντι 17,3% του ΑΝΤ1
Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, το Μεγάλο Κανάλι απέσπασε το διάστημα αυτό μερίδιο 17,9% έναντι 17,3% του ΑΝΤ1, 16,6% του Alpha – που βρέθηκε τρίτο κανάλι, διατηρώντας το ανοδικό του momentum – και 14,4% του Star. Όπως δείχνει η περαιτέρω ανάλυση των στοιχείων, η μάχη για την πρώτη θέση στο 15-44 από εδώ και πέρα θα είναι αμφίρροπη, αφού και ο ΑΝΤ1 δείχνει ικανός για όλα, ενώ και ο Alpha ανεβαίνει σταθερά. Αυτό δείχνει άλλωστε η μελέτη των στοιχείων για τις ημέρες Παρασκευή 2, Σάββατο 3 και Κυριακή 4 Νοεμβρίου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου, την πρώτη θέση στο κοινό 15-44 απέσπασε ο Alpha, για πρώτη φορά για ημέρα Παρασκευή. Το μερίδιό του ήταν 19,9% έναντι 18,4% του Mega και 16,0% του ΑΝΤ1. Την ημέρα εκείνη έκανε πρεμιέρα στο κανάλι της Κάντζας η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη, «Φως στο Τούνελ», η οποία έφτασε στο κοινό αυτό μερίδιο έως και 32,6%. Το Σάββατο 3 Νοεμβρίου, το Mega βρέθηκε πάλι στην πρώτη θέση, με 17,9% έναντι 16,7% του δεύτερου Star. Το τελευταίο κέρδισε έδαφος χθες Κυριακή 4 Νοεμβρίου και βρέθηκε και πάλι στην πρώτη θέση στο 15-44, κυρίως με την πολύ υψηλή τηλεθέαση της ελληνικής ταινίας «Της κακομοίρας» που πρόβαλλε στην prime time.
MΕΡΙΔΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ (%) ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΌ 15-44 | ||||
Κανάλι | Εβδομάδα 29 Οκτωβρίου – 4 Νοεμβρίου | Κυριακή 4 Νοεμβρίου | Σάββατο 3 Νοεμβρίου | Παρασκευή 2 Νοεμβρίου |
Mega | 17,9 | 18,7 | 17,9 | 18,4 |
ANT1 | 17,3 | 13,6 | 14,9 | 16,0 |
Alpha | 16,6 | 12,8 | 13,7 | 19,9 |
Star | 14,4 | 19,6 | 16,7 | 11,5 |
Σκάι | 8,2 | 8,2 | 8,2 | 8,7 |
ΝΕΤ | 3,2 | 3,1 | 4,3 | 2,3 |
ΕΤ-1 | 1,6 | 2,1 | 1,3 | 2,5 |