Στο κοινό 15-44, με μερίδιο 17,9% έναντι 17,3% του ΑΝΤ1

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, το Μεγάλο Κανάλι απέσπασε το διάστημα αυτό μερίδιο 17,9% έναντι 17,3% του ΑΝΤ1, 16,6% του Alpha – που βρέθηκε τρίτο κανάλι, διατηρώντας το ανοδικό του momentum – και 14,4% του Star. Όπως δείχνει η περαιτέρω ανάλυση των στοιχείων, η μάχη για την πρώτη θέση στο 15-44 από εδώ και πέρα θα είναι αμφίρροπη, αφού και ο ΑΝΤ1 δείχνει ικανός για όλα, ενώ και ο Alpha ανεβαίνει σταθερά. Αυτό δείχνει άλλωστε η μελέτη των στοιχείων για τις ημέρες Παρασκευή 2, Σάββατο 3 και Κυριακή 4 Νοεμβρίου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου, την πρώτη θέση στο κοινό 15-44 απέσπασε ο Alpha, για πρώτη φορά για ημέρα Παρασκευή. Το μερίδιό του ήταν 19,9% έναντι 18,4% του Mega και 16,0% του ΑΝΤ1. Την ημέρα εκείνη έκανε πρεμιέρα στο κανάλι της Κάντζας η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη, «Φως στο Τούνελ», η οποία έφτασε στο κοινό αυτό μερίδιο έως και 32,6%. Το Σάββατο 3 Νοεμβρίου, το Mega βρέθηκε πάλι στην πρώτη θέση, με 17,9% έναντι 16,7% του δεύτερου Star. Το τελευταίο κέρδισε έδαφος χθες Κυριακή 4 Νοεμβρίου και βρέθηκε και πάλι στην πρώτη θέση στο 15-44, κυρίως με την πολύ υψηλή τηλεθέαση της ελληνικής ταινίας «Της κακομοίρας» που πρόβαλλε στην prime time.

MΕΡΙΔΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ (%) ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΌ 15-44
Κανάλι Εβδομάδα 29 Οκτωβρίου – 4 Νοεμβρίου Κυριακή 4 Νοεμβρίου Σάββατο 3 Νοεμβρίου Παρασκευή 2 Νοεμβρίου
Mega 17,9 18,7 17,9 18,4
ANT1 17,3 13,6 14,9 16,0
Alpha 16,6 12,8 13,7 19,9
Star 14,4 19,6 16,7 11,5
Σκάι 8,2 8,2 8,2 8,7
ΝΕΤ 3,2 3,1 4,3 2,3
ΕΤ-1 1,6 2,1 1,3 2,5