Στις 14 Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο του συνεδρίου IMC’17
Ανεβαίνει το ενδιαφέρον της αγοράς για το επερχόμενο συνέδριο IMC’17, το ετήσιο σημείο συνάντησης του ψηφιακού οικοσυστήματος που φέρει τη σφραγίδα του IAB Hellas.

Καθώς στο επίκεντρο της θεματολογίας βρίσκεται φέτος το «total transformation» και οι δομικές αλλαγές που φέρνει σε επίπεδο agencies, publishers και διαφημιζόμενων, οκτώ media agencies καλούνται να αποτυπώσουν τις προκλήσεις και ευκαιρίες που φέρνει για όλο το οικοσύστημα η 4η Βιομηχανική Επανάσταση. Το «Media Agencies Panel» απαρτίζουν οι Μαρία Φωτοπούλου, General Manager Initiative, Ντομινίκ Μίκαϊτς, General Manager Universal, Νίκος Σύμπουρας, CEO Tempo OMD, Τάσος Κιτσαράς, General Manager Mindshare, Στέλιος Σπυρίδης, CEO BGM OMD, Τάκης Βάμιαλης, Managing Partner Rascal, Πέτρος Καραχάλιος, CEO Dentsu Aegis και Βιβή Καμάμη, Managing Director Starlink/Publicis One. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά, δημοσιογράφος με πολύπλευρη εμπειρία σε θέματα digital επικοινωνίας. Όπως επισημαίνει ο Αντώνης Πασσάς, Πρόεδρος του IMC’17, «βασική αποστολή του συνεδριου είναι να προσφέρει μια “εργαλειοθήκη” σε κάθε στέλεχος ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις νέες συνθήκες της αγοράς μας». Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο, στο www.imc17.gr.