Με σημείο αναφοράς τον «συνδεδεμένο» καταναλωτή
Με τους καταναλωτές να περιμένουν engaging αλληλεπίδραση σε κάθε σημείο επαφής με το brand, αξιολογώντας τη συνολική εμπειρία από αυτό και όχι τις μεμονωμένες στιγμές «συνάντησης», οι marketers επενδύουν στην ουσιαστική κατανόηση των προσδοκιών τους.

Η τεχνολογία έρχεται να υπηρετήσει την ανάγκη αυτή και στο αμέσως επόμενο διάστημα οι ακόλουθες τρεις τάσεις αναμένεται να διαμορφώσουν τις στρατηγικές marketing.

1.  Cross-Channel Engagement: Τη στιγμή που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 10 κανάλια για να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες, η αμφίδρομη, real-time επικοινωνία μετατρέπεται σε ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση. Ενδεικτικό είναι ότι μόλις το 32% των marketers εμπλέκεται σε δυναμική αλληλεπίδραση σε όλα τα κανάλια, ποσοστό που ενισχύεται όμως σταθερά.

2.  Ενοποίηση των data: Η επιτυχία της επικοινωνίας εξαρτάται πλέον όλο και περισσότερο από τη χρήση data από διαρκώς αυξανόμενες πηγές. Και αν ο πολλαπλασιασμός τους είναι «ευλογία», η ολοκληρωμένη αξιολόγηση παραμένει «κατάρα», καθώς μόνο το 47% των marketers δηλώνει ότι έχει μια απολύτως ενοποιημένη εικόνα τους. Ο συνδυασμός στρατηγικών και η χρήση data management platforms εκτιμάται ότι θα αλλάξει το σκηνικό.

3. Εξατομίκευση στην «τομή» AI και εμπιστοσύνης: Με το 76% των καταναλωτών να περιμένει από τα brands να αντιλαμβάνονται τις ανάγκες του, η εξατομίκευση μετατρέπεται σε Νο1 προτεραιότητα. Προκειμένου να «ξεκλειδώσουν» τα data που απαιτούνται, όλο και περισσότερες εταιρείες στρέφονται σε λύσεις ΑΙ, έχοντας παράλληλα να διαχειριστούν ζητήματα εμπιστοσύνης.
Πηγή: www.zdnet.com