Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας του IGD
Η σαφής προτίμηση που δείχνουν οι νέοι σε ηλικία καταναλωτές στο κανάλι των καταστημάτων convenience για τις αγορές τους, καταγράφεται στις έρευνες του IGD, του σημαντικότερου ερευνητικού οργανισμού για το λιανεμπόριο FMCG στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Έχοντας μεγαλώσει στην εποχή της «ευκολίας», σημειώνεται στην έρευνα του IGD που αφορά στη χώρα, με τα καταστήματα convenience να προσφέρουν μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και ποιότητα επιπέδου αντίστοιχου των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, οι νέοι αποτελούν το κλειδί για την ανάπτυξη του κλάδου, έχοντας, όμως, υψηλές απαιτήσεις.

Αποτελούν την πλειονότητα των καταναλωτών που επισκέπτονται τα καταστήματα ευκολίας για προϊόντα food to go και για έτοιμα βραδινά γεύματα, ενώ δίνουν μεγάλη σημασία στην εικόνα των προϊόντων και τη συσκευασία τους, ως ένδειξη ποιότητας. Στην ομιλία που θα απευθύνει στις 30 Ιανουαρίου ο Guy Ousey, Head of Retail Insight, IGD, στο Convenience Retailing Conference, (www.convenienceretailingconference.gr), θα αναλύσει τις σημαντικότερες τάσεις που καθορίζουν την εξέλιξη των μικρών σημείων πώλησης, αλλά και case studies λιανεμπόρων που διέγνωσαν έγκαιρα τις ευκαιρίες αξιοποίησής τους.