Με την υποστήριξη της Velti

(ΛΟΝΔΙΝΟ) «Οι marketers δεν μπορούν να αγνοούν πια τη δύναμη του Mobile», τόνισε ο Greg Stuart, CEO της MMA, και συνέχισε: «Οι διοργανωτές του Φεστιβάλ το έχουν συνειδητοποιήσει, γι’ αυτό και δίνουν πλέον ιδιαίτερη σημασία στο Mobile. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε μαζί τους». Από την πλευρά του, ο Αλέξανδρος Μούκας, Διευθύνων Σύμβουλος της Velti, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η προβολή στις Κάννες θα αυξήσει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον της παγκόσμιας διαφημιστικής κοινότητας για το Mobile.