Σε αναζήτηση καλύτερων τιμών, σύμφωνα με έρευνα των PayPal-GfK

Το Ηνωμένο Βασίλειο προτιμάται από τους περισσότερους, καθώς το 54% των e-shoppers που κάνει διασυνοριακές αγορές έχει αγοράσει είδη από εκεί. Άλλοι προορισμοί διασυνοριακών αγορών είναι η Κίνα (47%), οι ΗΠΑ (34%) και η Γερμανία (21%). Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες online πελάτες λαμβάνουν υπόψη παραμέτρους όπως οι καλύτερες τιμές, η πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στη χώρα τους, η καλύτερη ποιότητα, αλλά και η ασφάλεια των συναλλαγών. Το 88% δεν προβληματίζεται στο να κάνει αγορές από εμπόρους με έδρα στο εξωτερικό και το διασυνοριακό εμπόριο δεν αποτελεί πλέον μια εξωτική εμπειρία για τους Έλληνες. Για το 35% δεν έχει σημασία που είναι η βάση της εταιρείας, αρκεί να πρόκειται για αξιόπιστο και αναγνωρισμένο έμπορο, ενώ το 23% των ερωτηθέντων επικεντρώνεται στην τιμή.

Ταυτόχρονα, διάφοροι άλλοι επιπρόσθετοι παράγοντες οδηγούν τους Έλληνες να κάνουν αγορές από ξένα e-shops, με τα μεταφορικά κόστη να έχουν μεγάλη σημασία για το 88% των ερωτηθέντων. Η συχνότητα των online αγορών από το εξωτερικό δύναται επίσης να ενισχυθεί από την παροχή κουπονιών, προσφορών ή εκπτώσεων (41%) και ιστοσελίδων στην ελληνική γλώσσα (45%). Ταχύτητα, ασφάλεια, προστασία και άνεση είναι οι βασικοί παράγοντες για την επιλογή τρόπου πληρωμής στις διασυνοριακές αγορές. Παράλληλα, γίνεται όλο και πιο δημοφιλής μεταξύ των Ελλήνων e-shoppers η τάση να κερδίζουν χρήματα σε σύγκριση με το να κάνουν απλώς αγορές online: Πάνω από το 37% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι λαμβάνει ηλεκτρονικές πληρωμές για υπηρεσίες προσφερόμενες μέσω διαδικτύου, και το 13% πουλάει online προσωπικά είδη που δεν χρησιμοποιεί πλέον.