Μια καινοτόμα υπηρεσία χαρτογραφεί την online διαφημιστική αγορά

Χάρη σε ένα εξελιγμένο μηχανισμό ανίχνευσης καταγράφονται συνεχώς όλα τα νέα διαφημιστικά μηνύματα και ακολουθεί η ταξινόμησή τους κατά διαφημιζόμενο, καμπάνια, διαφημιστική εταιρεία και κατά κατηγορία προϊόντος ή υπηρεσίας. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται μια εκτενής βάση δεδομένων, από την οποία εξάγονται ταχύτατα ποικίλα χρηστικά reports.

Ήδη, από τον περασμένο Οκτώβριο, έχουν καταγραφεί 2.210 καμπάνιες από 970 διαφημιζομένους, με 4.610 διαφορετικά banners, απευθείας ή μέσω 34 διαφημιστικών εταιρειών. Η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: «Οι χρήστες του AdReport μπορούν να πληροφορηθούν τις νέες καμπάνιες που ξεκινούν κάθε μέρα, λίγα λεπτά μετά την εμφάνισή τους ή τις καμπάνιες που ξεκίνησαν σε οποιοδήποτε επιλεγμένο διάστημα.

Επίσης, μπορούν να δουν σε μια οθόνη όλες τις καμπάνιες που «τρέχει» ένα site ή μια ομάδα από sites, όλους τους διαφημιζόμενους σε οποιοδήποτε site, τις καμπάνιες για τις οποίες κάνει πλάνο το κάθε media shop και το πελατολόγιο κάθε διαφημιστικής, να δουν ποιες εταιρείες διαφημίζονται σε κάθε κλάδο, ποια sites προσελκύουν την περισσότερη διαφήμιση και τις σχέσεις μεταξύ των πόλων της αγοράς (διαφημιζόμενοι, μέσα, διαφημιστικές).

Για πρώτη φορά είναι εφικτό να δει κανείς το πλήρες πλάνο μια καμπάνιας (σε ποια sites «έτρεξε», από πότε μέχρι πότε στο καθένα, όλα τα δημιουργικά της, το media shop και τη διαφημιστική κ.α. Αντίστοιχα, για κάθε διαφημιζόμενο, μπορεί να δει όλες τις καμπάνιες που «τρέχει» και αυτές που έχουν ολοκληρωθεί, σε ποια sites «ανέβηκαν» κ.α.».

Στόχος του AdReport είναι η αναλυτική ενημέρωση των συνδρομητών του και η πλήρης απεικόνιση του διαφημιστικού τοπίου, ενώ φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εργάζεται η αγορά, παρέχοντας συνεχή ροή κρίσιμων πληροφοριών για την επίτευξη των στόχων των εταιρειών, που έχουν πρόσβαση σε αυτό.
(Πληροφορίες στο http://www.adreport.com και στο τηλέφωνο 211-8009654).