Προωθεί προσωπικά μηνύματα σε billboards στις πλατείες Times Square και Piccadilly Circus

Λίγο πριν την προγραμματισμένη προϊοντική ανακοίνωση της εταιρείας στις 7 Αυγούστου, η καμπάνια δημιουργήθηκε ως δείγμα ευγνωμοσύνης της LG προς τους καταναλωτές της για το σημαντικό ρόλο που έχουν παίξει στην έμπνευση της καινοτομίας των προϊόντων της.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετάσχουν, στέλνοντας ένα μήνυμα σε φωτογραφία ή video στο αγαπημένο του πρόσωπο, σε ένα ή περισσότερα διαδικτυακά κανάλια της LG, όπως στο microsite της LG Mobile, (www.LGMobile.com), τη σελίδα της στο Facebook, (www.facebook.com/LGMobile), ή το κανάλι της στο YouTube (http://www.youtube.com/LGMobile).

Η διαδικασία της καμπάνιας περιλαμβάνει την επιλογή video clips, τα οποία θα αναρτηθούν στα online κανάλια της LG και θα παίξουν στα εξωτερικά billboards της εταιρείας που υπάρχουν στις πλατείες Times Square της Νέας Υόρκης και Piccadilly Circus του Λονδίνου.