Σε συνεργασία με την Nielsen Online

Βασιζόμενη στην διεθνώς τυποποιημένη μεθοδολογία “page tagging” η υπηρεσία παρέχει ανεξάρτητη, πιστοποιημένη από “τρίτο μέρος”, μέτρηση για την επισκεψιμότητα των sites επιτρέποντας στους εκδότες, τους ιδιοκτήτες των sites και τις διαφημιστικές εταιρείες να έχουν κοινό σημείο αναφοράς.

Η υπηρεσία εκτός από την καταγραφή της επισκεψιμότητας ενός site με βάση τις καθιερωμένες μεταβλητές “Page Impressions”, “Unique Browsers”, “Sessions” και “Session duration”, δίνει την δυνατότητα και για την ανάλυση των ανωτέρω μεγεθών με βάση τα δημογραφικά, καταναλωτικά και άλλα στοιχεία των χρηστών.

Ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της AGB Nielsen Media Research, ανέφερε σχετικά: “Έχει παρατηρηθεί διεθνώς ότι η εισαγωγή υπηρεσιών μέτρησης που μπορούν να αποτελέσουν το “κοινό νόμισμα” για την αποτίμηση της απόδοσης ενός μέσου, λειτουργεί σαν καταλύτης για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης στη διαφημιστική χρήση του μέσου και την συνακόλουθη αύξηση της αντίστοιχης διαφημιστικής δαπάνης.

Προσδοκώ ότι η εισαγωγή της υπηρεσίας “Market Intelligence” θα δώσει στο Internet την ώθηση που καιρό περιμένει για να απορροφήσει τα ποσοστά διαφημιστικής δαπάνης που του αξίζουν”.