Για την προβολή της εταιρείας σε έκθεση υγείας

O σχεδιασμός του περιπτέρου για την ακολουθία της επανεμφάνισης της εταιρείας Γρ.Σαράντης, ανέδειξε με δημιουργικό τρόπο την επικοινωνιακή ταυτότητα των συμπληρωμάτων διατροφής Lanes. Παράλληλα, κατάφερε να εντάξει με αρμονικό τρόπο και τα υπόλοιπα brands του Ομίλου, όπως τα Solene, Bio-oil, Clear Blue, PIC & Ortis που αφορούν στον κλάδο του φαρμακείου. Η Marketing Manager OTC, Μαργαρίτα Τσακιρίδου, δήλωσε: «Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά συνεργασίας με την Headline Athens, γεμάτη δημιουργικότητα, ενέργεια και εντυπωσιακά αποτελέσματα».