Εγκρίθηκε το πρόγραμμα για το α’ εξάμηνο του 2014

Το έργο εντάσσεται στη Στρατηγική Προώθησης και Προβολής του ΕΟΤ για την τριετία 2014-2016 και έχει προϋπολογισμό 7.100.000 ευρώ. Σύμφωνα με τη στρατηγική προώθησης και προβολής τριετίας, βασικά κριτήρια επιλογής των «εργαλείων» και Μέσων υλοποίησης των προγραμμάτων προώθησης και προβολής του ΕΟΤ, αποτελούν η αποτελεσματικότητα (κάλυψη-στόχευση-ROI), η καινοτομία, η πρωτοτυπία η ευελιξία και κυρίως προτάσεις των Μέσων σχεδιασμένες ειδικά για να ενισχύουν την επικοινωνία της θετικής εικόνας της χώρας. Στόχος του ΕΟΤ είναι η έγκαιρη έναρξη των διαφημιστικών προγραμμάτων του, ώστε να εξασφαλισθεί η απρόσκοπτη και αδιάλειπτη προβολή του Ελληνικού Τουρισμού, προκειμένου να ενισχυθεί η ζήτηση.