Όπως αναφέρει ο ίδιος, μέχρι και πριν λίγα χρόνια ελάχιστοι έκαναν pre-test της καμπάνιας ώστε να έχουν την εικόνα απόδοσής της, τώρα όμως δεν ξεκινά καμία σοβαρή καμπάνια χωρίς αυτή την διαδικασία. «Με αυτό τον τρόπο η διαφήμιση μπαίνει στο τρένο της τεκμηρίωσης και κυρίως μπορεί να προβλέψει την τάση των αποτελεσμάτων της». Και κάπου εδώ προέκυψε το ενδιαφέρον για την Touchsuccess, αφού στην εποχή της εξειδίκευσης, οι άνθρωποί της τονίζουν ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν αποτελεσματικά σε κάθε επικοινωνιακή πρόκληση, όποιο μέσο κι αν αφορά. «Η ανάγκη της αγοράς για ολοκληρωμένες υπηρεσίες προϋπήρχε. Αυτό μας οδήγησε στην στρατηγική επιλογή να μην διογκωθούμε, πράγμα που θα απαιτούσε τεράστια κεφάλαια και ανθρώπινο δυναμικό, αλλά να συνάψουμε συνεργασίες με άλλα μικρότερα γραφεία που ακολουθούσαν μια συγκεκριμένη εξειδίκευση, ώστε να στηθεί τρόπον τινά μια μεγάλη ομάδα, μια άτυπη κοινοπραξία αρκετά ευέλικτη» επισημαίνει ο Μ. Γιαλούρης.

«Ξεκινήσαμε με μικρούς πελάτες, ωστόσο στην πορεία το πελατολόγιο μεγάλωνε. Οι απαιτήσεις των πελατών μας ήταν σαφείς: ευελιξία και σταθερή συνεργασία. Aπαιτήσεις που μας οδηγούσαν σταδιακά σε συνεργασίες με ομάδες εξειδικευμένες στο χώρο, προκειμένου να δώσουμε όσο πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες γινόταν, με γνώμονα τις άριστες υπηρεσίες, τα τεκμηριωμένα αποτελέσματα και την ευελιξία». Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας, ο πλουραλισμός υπηρεσιών είναι βασικό στοιχείο για καλύτερο αποτέλεσμα, «αφού ο κάθε πελάτης της Touchsuccess πρέπει να έχει πρόσβαση σε όλη την εργαλειοθήκη του marketing και της διαφήμισης». Όπως λέει, η εταιρεία προσφέρει πλήρη «εργαλειοθήκη» σε υπηρεσίες above & below –the- line, «που δεν θα είχαν αποτέλεσμα χωρίς την στρατηγική marketing και χωρίς στρατηγικές αποκλειστικές συνεργασίες με εξειδικευμένους συνεργάτες στο χώρο του digital, όπως έχει η Touchsuccess».

«Εγγύηση αποτελούν η έρευνα και ανάλυση»
Γιατί όμως ένας διαφημιζόμενος να επιλέξει να συνεργαστεί με την Touchsuccess; «Για τρεις κυρίως λόγους: α. εμπειρία και γνώση της αγοράς, β. για τους άμεσους και έμμεσους συνεργάτες μας που είναι εξειδικευμένα στελέχη και επιστημονικό προσωπικό με αναγνώριση, γ. για την ευελιξία μας, ένα point που μας κάνει να ξεχωρίζουμε. Κι αυτό διότι ενώ συνήθως οι εταιρείες αναθέτουν σε έναν υπεύθυνο λογαριασμού τον πελάτη, εμείς του δίνουμε δίπλα του όλη την εταιρεία προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα άμεσα και να δώσουμε λύση. Αυτό που ζητά ο πελάτης σήμερα δεν είναι μια απλή υπηρεσία επικοινωνίας, αλλά ένα τρόπο που να μπορεί να εξασφαλιστεί ότι η επένδυσή του δεν θα πάει χαμένη. Στην Touchsuccess χρησιμοποιούμε εξειδικευμένα εργαλεία, τεκμηριώνοντας την πρόταση που δίνουμε στον πελάτη. Η έρευνα και η ανάλυση με ειδικά μετρικά μοντέλα είναι η εγγύησή μας για την αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος επικοινωνίας».

«Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα digital media»
Η κρίση έφερε περισσότερη ωριμότητα σκέψης και απόφασης, εκτιμά ο Μ. Γιαλούρης, αναφερόμενος στη δύσκολη σημερινή συγκυρία.«Μικρά και προσεκτικά βήματα είναι το γενικό moto της αγοράς. Η “έκρηξη” των digital δημιουργεί νέες ανάγκες για πιο άμεση και κυρίως απόλυτα στοχευμένη επικοινωνία. Είναι ένα εργαλείο όπως και τα υπόλοιπα στο χώρο της επικοινωνίας, ένα εργαλείο όμως που κατά κύριο λόγο το χειρίζονται και το εμπιστεύονται περισσότερο οι καταναλωτές από ότι τα άλλα μέσα. Η διαμόρφωση μιας καμπάνιας απαιτεί πλέον μεγαλύτερη διείσδυση έρευνας και επαναπροσδιορισμό των παραμέτρων που λαμβάνονται υπόψη». Ο ίδιος εκτιμά ότι οι ψηφιακές εφαρμογές θα κάνουν την προσέγγιση εντελώς διαφορετική, «αφού έχεις την δυνατότητα να απευθύνεσαι στο κάθε καταναλωτή ξεχωριστά, παίρνοντας σαν κριτήριο την μοναδικότητα του κάθε ενός. Για το κάθε ερευνητικό πεδίο υπάρχει τεράστιο έδαφος ανάλυσης ώστε να προσεγγίσουμε τον ψηφιακό καταναλωτή».