Οι συνολικές πωλήσεις του δείγματος μειώθηκαν κατά 9,62% το 2012-2013, ωστόσο η σημαντική μείωση των λειτουργικών εξόδων συνέβαλε καθοριστικά στην βελτίωση του λειτουργικού και του τελικού καθαρού αποτελέσματος, το οποίο ήταν κερδοφόρο το 2013 έναντι ζημιογόνων αποτελεσμάτων το 2012. Οι πωλήσεις που προήλθαν αποκλειστικά από τις παρεχόμενες διαφημιστικές υπηρεσίες των παρουσιαζόμενων εταιρειών καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των συνολικών τους πωλήσεων, καθώς αποτελούν την κύρια δραστηριότητά τους και εκτιμάται ότι διαμορφώθηκαν σε 206,5 εκατ. ευρώ περίπου το 2013, καλύπτοντας το 70% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Στις διαφημιστικές εταιρείες, με βάση τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων για το 2013, την πρώτη 5άδα απαρτίζουν οι The Newtons Laboratory, BBDO Athens, Spot JWT, Pollen και ΕΛΜΑ διαφημιστική, ενώ στα media specialist agencies, την πρώτη 5άδα απαρτίζουν οι Tempo OMD Hellas, Dentsu Aegis Network Hellas, Carat Horizon, Carat International Hellas και Universal Media. Η συνολική έρευνα της ICAP Group αποτελείται από 126 σελίδες με πλήθος ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων για τον κλάδο της διαφήμισης και των εταιρειών του, με πίνακες, στατιστικά, σχόλια, συμπεράσματα, τάσεις, προοπτικές, SWOT Analysis, ανάλυση ανταγωνιστικού περιβάλλοντος κ.α.
Top 15 κατάταξη διαφηµιστικών εταιρειών βάσει καθαρού (προ φόρου) αποτελέσµατος | |||
Α/Α | Διαφηµιστική εταιρεία | Καθαρό αποτέλεσµα 2012 | Καθαρό αποτέλεσµα 2013 |
1 |
The Newtons Laboratory |
791.309 | 709.659 |
2 |
BBDO |
-2.194.731 | 693.420 |
3 |
Spot Thompson |
647.572 | 518.351 |
4 |
Pollen |
322.845 | 452.304 |
5 |
ΕΛΜΑ Διαφηµιστική |
442.054 | 284.317 |
6 |
Orange |
34.589 | 274.581 |
7 |
Tribe |
156.102 | 221.630 |
8 |
Bold/Ogilvy & Mather |
630.227 | 203.886 |
9 |
Next.Com |
150.052 | 179.928 |
10 |
DDB |
57.292 | 165.049 |
11 |
JNL + |
-202.740 | 125.710 |
12 |
A&B Advertising |
-35.007 | 97.973 |
13 |
Admine |
91.658 | 88.760 |
14 |
Magnet |
-47.267 | 79.689 |
15 |
McCann Erickson Athens |
225.795 | 79.274 |
Top 15 κατάταξη media specialist agencies βάσει καθαρού (προ φόρου) αποτελέσµατος | |||
A/A | Media Specialist Agency | Καθαρό αποτέλεσµα 2012 | Καθαρό αποτέλεσµα 2013 |
1 |
Tempo OMD Hellas |
1.228.486 | 910.316 |
2 |
Dentsu Aegis Network Hellas |
523.587 | 460.841 |
3 |
Carat Horizon |
820.511 | 418.251 |
4 |
Carat International Hellas |
110.267 | 359.506 |
5 |
Universal Media |
124.715 | 239.294 |
6 |
Media Insight |
210.242 | 218.848 |
7 |
Initiative Media |
108.877 | 136.157 |
8 |
Mindshare |
268.754 | 117.448 |
9 |
MPG Hellas |
98.519 | 106.940 |
10 |
Mediacom |
56.777 | 89.921 |
11 |
Maxus |
89.198 | 67.065 |
12 |
MEC Medianetwork Hellas |
25.430 | 51.719 |
13 |
Mediatech |
63.071 | 50.578 |
14 |
MIG Media |
308.974 | 42.884 |
15 |
Carat Communication Services |
54.215 | 27.035 |
Πηγή: ICAP Group, ποσά σε ευρώ