To success story της εφημερίδας θα παρουσιαστεί στο Publishing Conference

Στο Publishing Conference (www.publisingconference.gr), το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 10 Φεβρουαρίου, ο Giorgo Riva, Πρόεδρος της RCS Digital, θα παρουσιάσει εκτενώς το συγκεκριμένο case study. Θα αναλύσει πώς το brand της Corriere della Sera, μίας εφημερίδας που ιδρύθηκε το 1876, έσπευσε, με στόχο και όραμα, να «αποικήσει» τον κόσμο του Διαδικτύου, των κινητών τηλεφώνων και των ταμπλετών. Και θα εξηγήσει πώς τελικά οι συνέργιες και η καινοτόμα προσέγγιση συνέβαλαν, παρά την ύφεση, στην αύξηση της κυκλοφορίας της έντυπης έκδοσης της εφημερίδας.

Η RCS Digital έχει τη στρατηγική ευθύνη για τη δράση των εφημερίδων της RCS MediaGroup στα ψηφιακά Μέσα. Μαζί με τον Giorgo Riva θα δώσουν το «παρών» στην σκηνή του Publishing Conference, μεταξύ άλλων, και διακεκριμένοι εκπρόσωποι των Le Monde, Prisa Digital, Innovation Media Consulting και της βρετανικής Association of Online Publishers.