Με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!»

Το συνέδριο θα ασχοληθεί με τις νέες συμπεριφορικές τάσεις του καταναλωτή, οι οποίες οφείλονται κατά πολύ στις δυνατότητες που παρέχει το digital και το mobile, ενώ παράλληλα θα αναδείξει τη σημασία του customer experience, υποδηλώνοντας τη φροντίδα του customer journey από τις πωλήσεις, εντός και εκτός ψηφιακού περιβάλλοντος.
Οι θεματικές ενότητες του συνεδρίου θα είναι οι εξής:
– Ο αναδυόμενος Έλληνας καταναλωτής και οι αναγκαίες στρατηγικές προσέγγισής του
– Νέες πρακτικές/τεχνολογίες ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς
– Οι πωλήσεις στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας των επιχειρήσεων
– Προκλήσεις και προοπτικές για το αβέβαιο 2020
Διοργανωτής είναι το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος με την επιστημονική συνεργασία του ELTRUN και του ALARM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).