Η Staff είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία και μια από τις ελάχιστες στην Ευρώπη, που παράγει σε ιδιόκτητο εργοστάσιο, διανέμει και διαθέτει πλήρεις συλλογές jeans για άνδρες και γυναίκες σε κορυφαία ποιότητα. Επίσης, διαθέτει δίκτυο λιανικής με monobrand stores σε στρατηγικά σημεία και πλήρες δίκτυο χονδρικής σε όλη την Ελλάδα, αλλά και σε αρκετές χώρες του εξωτερικού.

Mε στόχο λοιπόν τη συνεχή προσφορά προϊόντων κορυφαίας ποιότητας 100% made in Europe, είμαστε υποχρεωμένοι να αφουγκραζόμαστε τον καταναλωτή, καθώς και να παρακολουθούμε τις διεθνείς εξελίξεις στους τομείς της παραγωγής, του marketing και του retail εν γένει.

Το unique selling experience απάντηση στο fast FASHION
Στον τομέα του retail, είναι φανερή πλέον η διεθνής κυριαρχία του fast fashion, το οποίο, ευνοούμενο και από τις συνθήκες της οικονομικής κρίσης, έχει αποσπάσει ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς από κοινό -κυρίως αλλά όχι μόνο- νεαρότερης ηλικίας. Σε αυτήν την πρόκληση, εμείς απαντάμε με κορυφαίας ποιότητας προϊόντα, με πρωτοποριακό design, αλλά και με διαχρονική προϊοντική και συναισθηματική αξία. Ταυτόχρονα, προσπαθούμε να προσφέρουμε ένα unique selling experience, αλλά και ένα brand story telling στους πελάτες μας, ξεπερνώντας έτσι το απρόσωπο service και το περιβάλλον fashion bazaar που χαρακτηρίζει τον fast fashion ανταγωνισμό. Πιστεύουμε ότι, όχι στο τόσο μακρινό μέλλον, η αγορά, εφόσον φυσικά βοηθήσουν λίγο και οι οικονομικές συνθήκες, θα επανεκτιμήσει την αξία των brands και την προσφορά τους στην εξειδίκευση, την ποιότητα και στο σύγχρονο lifestyle.

Ο καταναλωτής δεν είναι μονοδιάστατος
Σε σχέση με την επικοινωνία, σίγουρα το παρόν είναι digital. Το μέλλον θα δείξει… Είναι πλέον δεδομένο ότι ένα fashion brand πρέπει όχι μόνο να διαθέτει Facebook και Instagram accounts, αλλά και να τα χρησιμοποιεί ως marketing tools, δημιουργώντας καινοτόμο περιεχόμενο και ενθαρρύνοντας τη διαδραστικότητα με τους fans. Η σύνδεση βέβαια των Social Media με την αύξηση των πωλήσεων αποτελεί ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά και θέμα debate, σε διεθνές επίπεδο. Ας μην ξεχνάμε ότι, τόσο το FB όσο και το Instagram, δημιουργήθηκαν για να καλύψουν την ανάγκη της προβολής ή μάλλον της αυτοπροβολής των φυσικών προσώπων και της επικοινωνίας μεταξύ τους.

Τα brands, κυρίως λόγω χαμηλού κόστους, ακολούθησαν, πολλές φορές έχοντας την ψευδαίσθηση ότι, επενδύοντας μόνο στα Social Media, θα έχουν και αποτελεσματική διαφήμιση. Εξαίρεση βέβαια σε αυτό, αποτελεί η επένδυση σε global mega celebrities με πολλά εκατομμύρια followers, το κόστος των οποίων, όμως, μπορεί να ξεπεράσει αυτό μιας τηλεοπτικής καμπάνιας. Ένα ιδανικό marketing plan θα έπρεπε να περιλαμβάνει συνδυασμό παραδοσιακών και digital μέσων συμπεριλαμβανομένων των events, καθώς και ενεργειών experiential marketing, ειδικά στα retail stores. Ας μην ξεχνάμε ότι ο καταναλωτής ποτέ δεν ήταν μονοδιάστατος όσον αφορά στην κατανάλωση των μέσων, γιατί να γίνει τώρα;

Αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων και marketing το eshop
Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στη δραματικά αυξανόμενη τάση του ecommerce, το οποίο πρέπει να αντιμετωπίζεται πλέον ως ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων και marketing. Ένα καλά δομημένο και σωστά τροφοδοτημένο eshop δύναται να αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα από ένα retail store σε κεντρικό σημείο, με σαφώς χαμηλότερα κόστη. Πιστεύω ότι, σιγά -σιγά και στην Ελλάδα, οι εταιρείες κατανοούν τη χρησιμότητα του ecommerce και επενδύουν ένα τμήμα του marketing budget σε αυτά.

Το κείμενο υπογράφει ο Θοδωρής Σταθόπουλος Commercial & Marketing Director, Staff Jeans για τις ανάγκες της ειδικής έκδοσης Fashion Next 2018.

Αναζητήστε το Fashion Next 2018 και διαβάστε τις απόψεις 26 experts του fashion & beauty industry, σχετικά με τις σημαντικότερες τάσεις που θα απασχολήσουν την αγορά τη χρονιά που διανύουμε.