Εκπαιδεύοντας τους καταναλωτές για τη σωστή διαχείριση των χρημάτων τους

Η ίδια δήλωσε σχετικά: «Πρόκειται για μία πρωτοποριακή συνεργασία. Κάνουμε μαζί με τη Visa team up για να δημιουργήσουμε έξυπνο style και έξυπνες στρατηγικές που αφορούν τη σύγχρονη γυναίκα και έχουν να κάνουν με το πώς διαχειρίζεται τις δυνατότητες που την περιβάλλουν σχετικά με τη μόδα, την τεχνολογία και την οικονομία». Χρήσιμα fashion tips με τη χρήση της Visa κάρτας και της τελευταίας τεχνολογίας, ένα workshop για life coaching και σωστή διαχείριση χρήματος είναι μερικές από τις ενέργειες που περιμένουν όσους ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες τα social media της Visa και πάρουν μέρος στον σχετικό διαγωνισμό.

Επιπλέον, η Visa δημιουργεί ένα αποκλειστικό pop up corner στην καρδιά της πόλης, στο Anamesa concept store, για τους λάτρεις της τεχνολογίας. Ο Νίκος Καμπανόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Visa Europe για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, ανέφερε: «Το στοιχείο που καθιστά αυτή τη συνεργασία μοναδική είναι ότι οι καταναλωτές εκπαιδεύονται σχετικά με τη σωστή διαχείριση των χρημάτων τους και με το ποια είναι η χρησιμότητα της κάρτας Visa ως βασική μέθοδος πληρωμής, ειδικά σε έναν τόσο αγαπητό χώρο».