Στόχος της να αλλάξει την αρνητική φήμη που την ακολουθεί
Η Uber Technologies Inc. προσέλαβε την πρώτη της παγκόσμια Chief Marketing Officer, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα που αντιμετωπίζει σε διάφορες αγορές.

Η εταιρεία προσέλαβε για τη θέση τη Rebecca Messina, η οποία αποτέλεσε για αρκετά χρόνια marketing στέλεχος της Coca-Cola Co., ενώ τελευταία της θέση ήταν αυτή της Marketing Chief για την εταιρεία αλκοολούχων Beam Suntory Inc. Ο Barney Harford, Chief Operating Officer της Uber, ανέφερε σχετικά: «Ανυπομονούμε να διδαχθούμε από αυτήν, καθώς εργαζόμαστε για να κάνουμε την Uber ένα από τα πιο πολύτιμα brands διεθνώς».

Η 46χρονη marketer εντάσσεται στο δυναμικό της εταιρείας τη στιγμή που η Uber «τρέχει» μια πολυέξοδη καμπάνια για να επιδιορθώσει τη φήμη της, μετά από σειρά εταιρικών σκανδάλων. Νωρίτερα φέτος, η Uber λάνσαρε καμπάνια με τον νέο της Chief Executive Dara Khosrowshahi να υπόσχεται πως η Uber ακολουθεί πλέον νέα κατεύθυνση και δεσμεύεται να γίνει μια καλύτερη εταιρεία για τους οδηγούς και πελάτες της.
(Πηγή: The Wall Street Journal)