Στόχευση στις εξατομικευμένες ανάγκες

(ΒΕΡΟΛΙΝΟ) Επίκεντρο της στρατηγικής ανάπτυξης, όπως παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της IFA 2013, αποτελεί η έρευνα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν οι άνθρωποι την τεχνολογία, θεωρώντας κεντρικής σημασίας την προσαρμογή των προϊόντων της σε τοπικό επίπεδο. Το 2012, η Samsung εγκαινίασε 5 εργαστήρια που ερευνούν τον τρόπο ζωής των ανθρώπων σε διάφορα μέρη του κόσμου, ώστε να προβλέψει τις μελλοντικές τους ανάγκες. Στη συνέχεια, οι ομάδες Προϊοντικής Καινοτομίας ερμηνεύουν τις έρευνες, ώστε να βοηθήσουν τα τμήματα ανάπτυξης προϊόντων να δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα. Η διαδικασία ανάπτυξης αρχίζει με μια περίοδο 2-4 μηνών κατά την οποία η Samsung προσεγγίζει τον κόσμο από την πλευρά του χρήστη. Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι επικοινωνούν με τους σχεδιαστές για την υλοποίηση των πιο καινοτόμων ιδεών. Στο τέλος, οι ομάδες διαμορφώνουν τη στρατηγική και δημιουργούν το product concept.