Εμπνέοντας τους ανθρώπους να ασχοληθούν με το fitness
Σε συνέχεια της Free Range καμπάνιας, η Reebok παρουσιάζει την ολοκληρωμένη brand καμπάνια Be More Human, συνεχίζοντας έτσι την παγκόσμια αποστολή της να κινητοποιήσει τους ανθρώπους να ασχοληθούν με το fitness.

Ήδη, με την αλλαγή του λογοτύπου της, η Reebok έχει δώσει άλλη διάσταση στην έννοια του fitness, τονίζοντας τις αλλαγές που φέρνει αυτό στη ζωή του ανθρώπου, σε φυσικό, κοινωνικό και πνευματικό επίπεδο. Το βίντεο «Freak Show» της καμπάνιας, το οποίο είναι διαθέσιμο στο www.reebok.com/bemorehuman, παρουσιάζει την ιστορία καθημερινών ανθρώπων, οι οποίοι μέσα από διαφορετικές fitness δοκιμασίες βλέπουν τον εαυτό τους να μεταμορφώνεται σε καλύτερο άνθρωπο. Στην καρδιά της καμπάνιας βρίσκεται η online πλατφόρμα «Be More Human Experience», η οποία περιλαμβάνει τις διαδραστικές εφαρμογές, The Human Score, ένα test μπορεί να μετρήσει ποσοτικά την ανθρώπινη υπόσταση βαθμολογώντας τους χρήστες με βάση τα φυσικά, τα πνευματικά και τα κοινωνικά τους χαρακτηριστικά, Gray Matters, 3D εφαρμογή που παρουσιάζει τι επίδραση έχουν στον ανθρώπινο εγκέφαλο διάφορες δραστηριότητες, και #BreakYourSelfie, η οποία θέλει να αναδείξει τη διαφορετική ομορφιά του σκληρού fitness.