Το εν λόγω agency ειδικεύεται στην ισπανόφωνη αγορά

[Νέα Υόρκη] Η Profero δραστηριοποιείται με επιτυχία στη Μεγάλη Βρετανία και την Κίνα, προσπαθεί, όμως, ακόμα να εδραιωθεί στις Η.Π.Α. Ευελπιστεί, λοιπόν, ότι η προσθήκη της Vox Collective θα της επιτρέψει να διεισδύσει στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη ισπανόφωνη αγορά, τόσο στις Η.Π.Α. όσο και στη Λατινική Αμερική. Οι συνιδρυτές της Vox Roberto Ramos και Susan Jaramlillo θα συνεχίσουν ως Πρόεδρος και Chief Creative Officer αντίστοιχα, ενώ το agency θα μετονομαστεί σε Vox Profero. Η Profero είχε έσοδα πέρυσι ύψους 14 εκατ. δολαρίων στις Η.Π.Α., ενώ παγκοσμίως άντλησε κάτι περισσότερο από 70 εκατ. δολάρια.