Στο πλαίσιο ευρύτερου προγράμματος μείωσης εξόδων

(ΟΧΑΪΟ) Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα marketing αναδιοργάνωσης που πραγματοποιεί η εταιρεία τα τελευταία 2 χρόνια, υπό τον CEO AG Lafley. Ο Lafley προσδοκά ότι ένα πιο περιορισμένο agency roster θα ενισχύσει τις προσπάθειες απλοποίησης των συνολικών διαδικασιών της P&G. Στο πλαίσιο των προσπαθειών περικοπής εξόδων, έμφαση θα δοθεί στα non-media κόστη, όπως τη δαπάνη που απορροφούν τα agencies, για διαφήμιση, media, PR, σχεδιασμό συσκευασιών και δημιουργία in-store υλικών. Ο Lafley ανέφερε, επίσης, ότι μέσα από την περικοπή των συνεργαζόμενων agencies, η P&G στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας του δημιουργικού και της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας της. Σημειώνεται ότι, η εταιρεία μεταφέρει όλο και περισσότερο τις marketing δράσεις της στο digital.