Online καμπάνια με όχημα τη μουσική

Στο www.heineken.gr/frontrow οι επισκέπτες γράφουν το μήνυμά τους εξηγώντας πόσο πολύ θέλουν να βρεθούν στην “πρώτη σειρά” μεγάλων Ευρωπαϊκών συναυλιών για να δουν ζωντανά αγαπημένους καλλιτέχνες, όπως οι Depeche Mode, Placebo, Blur, Kings of Leon. Για την επικοινωνία του διαγωνισμού, σχεδιάστηκαν banners όπου προβάλλονται μηνύματα των συμμετεχόντων. Ακόμη, δημιουργήθηκε Fan Page στο Facebook και Profile στο Twitter. Ήδη ολοκληρώθηκαν οι διαγωνισμοί για τη συναυλία των Depeche Mode, 6/5, στο Λουξεμβούργο και για τη συναυλία των Placebo, 2/6, στις Βρυξέλλες.