Με τη συμμετοχή των Dentsu Aegis Media και Starcom MediaVest

(ΙΛΙΝΟΪΣ) Στη διαδικασία συμμετέχουν και οι 2 μέχρι τώρα κάτοχοι του λογαριασμού, Dentsu Aegis Media και Starcom MediaVest, διεκδικώντας περισσότερες αρμοδιότητες σε 5 περιοχές και πολλές προϊοντικές κατηγορίες. Ο Bonin Bough, chief media and e-commerce officer της Mondelez, ανέφερε σχετικά: «Αυτή η νέα φάση της media buying μεταμόρφωσής μας θα απλοποιήσει περαιτέρω την agency δομή μας και θα ενισχύσει τις δυνατότητές μας, ειδικά στους τομείς e-commerce και content monetization». Η Mondelez δαπάνησε 1,5 δισ. ευρώ σε measured media διεθνώς το 2013, σύμφωνα με το Ad Age DataCenter. Σημειώνεται ότι, το 2012, μετά την απομάκρυνσή της από την Kraft, η Mondelez μείωσε το roster της από τα 12 media agencies στα 4. Το spec αναμένεται να ολοκληρωθεί νωρίς το φθινόπωρο.

(Πηγή: AdAge)