Λήξη της 6ετούς συνεργασίας Intel-Venables

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Το spec ξεκίνησε μέσα στο περασμένο καλοκαίρι, διαχειριζόμενο από το εσωτερικό της Intel, λίγο καιρό μετά την ανάληψη της θέσης του chief marketing officer από τον Steven Fund. Τον λογαριασμό κατείχε από το 2009 η Venables Bell & Partners, η οποία συμμετείχε και στο τωρινό spec, χωρίς να έχει ακόμα διευκρινιστεί εάν θα διατηρήσει πλέον κάποιον creative ρόλο στην Intel.

Η Venables βρίσκεται πίσω και από το περσινό λανσάρισμα της καμπάνιας «Look Inside» της τεχνολογικής εταιρείας. Άγνωστο παραμένει το εάν η McGarryBowen θα συνεχίσει την συγκεκριμένη καμπάνια ή θα λανσάρει κάποια εξ ολοκλήρου καινούρια. Τέλος, να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια η Intel συνεργάστηκε σε κάποιες μεγάλες καμπάνιες και με την DDB, με την οποία δεν συνεργάζεται πια.