Η εταιρεία επικοινωνεί παράλληλα δράση ΕΚΕ μέσω της Unicef

Στις εικόνες, η Perry φοράει κομμάτια της συλλογής H&M Holiday, η οποία συμπίπτει με το διαφημιστικό σποτ H&M Holiday που γύρισε για τον κινηματογράφο, την τηλεόραση και το διαδίκτυο. Η ολοκληρωμένη διαφήμιση θα παρουσιαστεί παγκοσμίως στις 23 Νοεμβρίου στο hm.com/life. Επιπλέον, αυτή τη χριστουγεννιάτικη σεζόν, η Η&Μ έχει δεσμευτεί να στηρίξει τα παιδιά της Μιανμάρ με τις ειδικά σχεδιασμένες δωροκάρτες της. Για κάθε κάρτα που αγοράζεται, το H&M Conscious Foundation θα προσφέρει 50% της αξίας στη Unicef, η οποία θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα για την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε παιδιά στη Μιανμάρ. Οι δωροκάρτες θα διατίθενται στα καταστήματα Η&Μ παγκοσμίως μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου.