Για τον λογαριασμό της αξίας 2,3 δισ. ευρώ

(ΝΙΟΥ ΤΖΕΡΣΕΪ) Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε σχετικά: «Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι έχουμε τις καλύτερες media δυνατότητες σε στρατηγική, planning και buying παράλληλα με τις τρέχουσες επιχειρηματικές και marketing στρατηγικές για όλους τους τομείς και τα brands της Johnson & Johnson σε όλο τον κόσμο». Το spec έρχεται μόλις ένα χρόνο μετά από τη μετακίνηση του αμερικάνικου media buying λογαριασμού της J&J, από την J3 του Interpublic στην OMD της Omnicom. Αξίζει να σημειωθεί ότι, 5 από τους 8 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Procter & Gamble, Unilever, Coca-Cola και L’Oreal, διεξάγουν ταυτόχρονα media specs αυτή την περίοδο. (Πηγή: Advertising Age)