Διαδραστική επικοινωνία για εκδότες λογαριασμών και καταναλωτές

Ο εκδότης του λογαριασμού έχει πλέον την δυνατότητα να επικοινωνεί διαδραστικά μέσα από όλα τα υφιστάμενα κανάλια επικοινωνίας (έγχαρτα, ηλεκτρονικά, μέσω κινητού), αξιοποιώντας πλήρως όλα τα πληροφοριακά του συστήματα (CRM, ERP, BI), προσφέροντας στον κάθε καταναλωτή εξατομικευμένη πληροφόρηση, σε πραγματικό χρόνο. Αντίστοιχα, ο καταναλωτής έχει πλέον την δυνατότητα να δει τον λογαριασμό του, οπουδήποτε και αν βρίσκεται, να κατηγοριοποιήσει τα δεδομένα του ανά προϊόν, να τα εξάγει σε οποιαδήποτε μορφή επιθυμεί, να λάβει προσφορές που απευθύνονται ειδικά σε αυτόν και να επικοινωνήσει σε πραγματικό χρόνο με τον εκδότη.