Αναζητά δεύτερο agency εκτός της Starcom

Η Heineken ανέθεσε στη Starcom το 2012 τον παγκόσμιο consolidated media λογαριασμό της, μετά την επικράτηση του δικτύου του Publicis Groupe έναντι της Mindshare στη σχετική διαγωνιστική διαδικασία. Το τρέχον spec επιβλέπει ο Gregory Kukolj, global head of media and digital της Heineken. Όπως δήλωσε ο ίδιος στο Adweek, σκοπός της Heineken δεν είναι να δημιουργήσει ανταγωνισμό μεταξύ των media agencies, αλλά να «διασφαλίσει τις media συνεργασίες για το μέλλον». Η εταιρεία θα συνεχίσει να εργάζεται με τη Starcom στις 30 αγορές στις οποίες το agency χειρίζεται ήδη τα media, αλλά αναζητά ένα δεύτερο agency με συμπληρωματικές ικανότητες και γεωγραφικό reach.

(Πηγή: Campaign)