Εμφανίζοντας τις σχετικές σελίδες χαμηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης
Παράλληλα, η Google ανακοίνωσε ότι θα επιβάλλει «ποινή κατάταξης» σε διαφημίσεις που επηρεάζουν την πρόσβαση των χρηστών στο περιεχόμενο ιστοσελίδων. Συγκεκριμένα, το σχετικό post αναφέρει: «Οι σελίδες που εμφανίζουν μεγάλες και επεμβατικές διαφημίσεις παρέχουν πιο περιορισμένη εμπειρία στους χρήστες σε σχέση με σελίδες όπου το περιεχόμενο είναι άμεσα προσβάσιμο. Αυτό μπορεί να δημιουργεί πρόβλημα σε mobile συσκευές όπου οι οθόνες είναι μικρότερες. Με στόχο τη βελτίωση της mobile search εμπειρίας, από τον Ιανουάριο του 2017, οι σελίδες στις οποίες το περιεχόμενο δεν είναι εύκολα προσβάσιμο στον χρήστη στη μετάβαση από την mobile search αναζήτηση, δεν θα εμφανίζονται σε τόσο υψηλή θέση στη λίστα των αποτελεσμάτων». Ενδεικτικά, ως τέτοιες αναφέρονται οι διαφημίσεις που επικαλύπτουν το κύριο περιεχόμενο μιας σελίδας. Επιπλέον, ενώ η Google σημειώνει ότι η νέα της πολιτική δεν αφορά τα app install banners, δεν θα επιτρέπει τα full-screen app install interstitials.
(Πηγή: Marketing Land).