Φορητοί/σταθεροί υπολογιστές παραμένουν οι πιο δημοφιλείς συσκευές για online αγορές

Τα στοιχεία που παρέχει η GFK, φανερώνουν ότι στη Δυτική Ευρώπη 9 στους 10 αγοραστές ψάχνουν ή/και αγοράζουν διαδικτυακά, ένα στα 5 ευρώ δαπανάται διαδικτυακά όσον αφορά στα τεχνολογικά προϊόντα, ενώ η πλειοψηφία των ανθρώπων παγκοσμίως χρησιμοποιεί περισσότερες από μία συσκευές για να συνδεθεί στο διαδίκτυο. Το 81% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν όταν ψωνίζουν τα εκπτωτικά κουπόνια και τις προσφορές που βρίσκουν σε αυτά, και οι φορητοί και σταθεροί υπολογιστές εξακολουθούν να είναι οι πιο δημοφιλείς συσκευές για αγορές μέσω διαδικτύου. Τέλος, η omni-channel συμπεριφορά είναι παρούσα ακόμη και σε μη αναμενόμενες κατηγορίες προϊόντων, όπως τα είδη κήπου, τα τρόφιμα-ποτά και τα καθαριστικά.